ეფექტური ქოფირაითინგის 10 რჩევა

არ აქვს მნიშვნელობა ფლობთ მცირე, საშუალო თუ დიდ ბიზნესს, გაყიდვებზე ორიენტირებული ქოფის შექმნა ყველასთვის ერთნაირად მნიშვნელოვანია. ქოფირაითინგი მარკეტინგის ერთ-ერთი ძლიერი ინსტრუმენტია. კარგად შედგენილ ქოფის შეუძლია უდიდესი წარმატება მოუტანოს კომპანიას, ან პირიქით, არაეფექტურმა ქოფიმ მთლიანად დაანგრიოს მარკეტინგული კამპანია. ბევრი ადამიანი ეფექტური ქოფირაითინგის ინტერპრეტაციას არასწო

კითხვის გაგრძელება

3 ნაბიჯი მცირე ბიზნესებისთვის საიტის დიზაინის შესაქმნელად

5000-ზე მეტი ვებ-გვერდის კვლევის შედეგად გამოვლინდა ის ფაქტორები, თუ რა ხდის ამ ვებ-გვერდებს მარტივად საპოვნელს, მარტივად სანავიგაციოს და ვიზიტორების მომხმარებლებად მარტივად კონვერტირებადს. ეს ფაქტორები კი ნამდვილად ხარისხიან საიტებს ახასიათებთ. განსხვავება კარგსა და ცუდ საიტს შორის არის მახასიათებლები და ფუნქციონალი. ამის შემდეგ კი ჩნდება კითხვები: კარგი საიტი აქვს ჩემს ბიზნესს?

კითხვის გაგრძელება

როგორ შევქნმათ ძლიერი ლენდინგ გვერდი

ნებისმიერი მარკეტოლოგის აზრით, პირველი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი ონლაინ თავის დასამკვიდრებლად არის პროფესიონალური ვებ-გვერდის შექმნა, მაგრამ თუ გსურთ ლიდების, გაყიდვების, რეფერალური ტრაფიკის გენერირება, მაშინ საუკეთესო ლენდინგ გვერდი უნდა შექმნათ.   რისთვის არის ლენდინგ გვერდი კარგი? ონლაინ მარკეტინგის დროს, ლენდინგ გვერდი გამოიყენება ვიზიტორების მოსაზიდად, რომ განახორციელონ ბრენდისთ

კითხვის გაგრძელება

როგორ გავარეკლამოთ ახალი ბიზნესი ფულის არ ქონის პირობებში

ახალი ბიზნესის დაწყება და მისი გარეკლამება რთულია. მაგრამ გინდათ იცოდეთ რა არის უფრო რთული? რეკლამირება ფულის გარეშე ამ სტატიაში გასწავლით, როგორ უნდა შექმნათ თქვენი ბრენდის დიზაინი და ლოგო უფასოდ. შემოგთავაზებთ ყველაზე რენტაბელურ ვარიანტს საიტის შესაქმნელად და რაც მთავარია, ყველაზე მოხერხებულ მარკეტინგულ არხებს. თუ თქვენ იწყებთ ახალ ბიზნესს ან გაქვთ ბიზნესი და შემოსავლ

კითხვის გაგრძელება

რა არის  CTR? როგორ შეუძლია მას გააუმჯობესოს რეკლამის შედეგები

ამ სტატიაში ჩვენ მაქსიმალურად მარტივად გასაგებს გავხდით, თუ რა არის CTR ანუ click-through rate. ასევე ვისაუბრებთ CTR-ის მნიშვნელობაზე და იმაზე, თუ როგორ გავზარდოთ ის Google Ads-ისა დაFacebook Ads-ის დახმარებით. CTR-ის მაჩვენებლის მაგალითი 1: მაგალითი 2:   შეიძლება გაგიჩნდეთ კითხვა - თუ მარკეტინგის დამწყები ვარ, რამდენად მარტივად გასაგები იქნება ეს თემა ჩემთვის? იცოდეთ, რომ არ ა

კითხვის გაგრძელება

კარგი მომსახურების სერვისის 8 წესი

შესთავაზეთ მომხმარებლებს ისეთი მომსახურების სერვისი, რაც მათ თქვენთან მუდმივად დააბრუნებს. კარგი მომსახურების სერვისი სიცოცხლის წყაროდ შეიძლება ჩაითვალოს ყველა ბიზნესისთვის. თქვენ შეგიძლიათ, უამრავი ფასდაკლება და შეთავაზება გაუკეთოთ ადამიანებს თქვენთან მოსასვლელად, მაგრამ თუ თქვენ მათ  თქვენთან დაბრუნების მიზეზს არ მისცემთ, მაშინ თქვენი ბიზნესი ვერ იქნება გრძელვადიან პე

კითხვის გაგრძელება

რას აკეთებს ციფრული მარკეტერი?

ციფრული მარკეტერის მოვალეობაა, გაზარდოს ბრენდის ცნობადობა და ხელი შეუწყოს ლიდების გენერირებას კომპანიის მფლობელობაში არსებული ყველა უფასო თუ ფასიანი არხის მეშვეობით. ეს არხები შეიძლება მოიცავდეს სოციალურ მედიას, კომპანიის ვებსაიტს, საძიებო სისტემებს, ელექტრონულ ფოსტას, კომპანიის ბლოგს და ა.შ. ციფრული მარკეტერი ძირითადად ფოკუსირდება წარმატების სხვადასხვა საზომზე (KPI) თითოეულ

კითხვის გაგრძელება

სოციალური მედია

კონტენტ მარკეტინგი

კონტენტ მეფინგი მომხმარებელთა მოგზაურობის საფუძველზე

გსმენიათ აქამდე კონტენტ მეფინგის შესახებ? ეს ძალიან ღირებული და მნიშვნელოვანი ნაწილია თქვენი კონტენტ მარკეტინგის სტრატე
კონტენტ მეფინგი მომხმარებელთა მოგზაურობის საფუძველზე

კონტენტ მარკეტინგის 25 შესანიშნავი მაგალითი

ყოფილხართ ისეთ სიტუაციაში, როდესაც კონტენტ მარკეტინგისთვის იდეები აღარ გქონიათ? თქვენ მარტო არ ხართ. კონტენტ მარკეტინგშ
კონტენტ მარკეტინგის 25 შესანიშნავი მაგალითი

B2B კონტენტ მარკეტინგი 2021 წელს

ბოლო 11 წლის განმავლობაში კონტენტ მარკეტოლოგებს ხშირად უსვამენ შეკითხვებს: რას აკეთებს კონტენტ მარკეტინგი? როგორ მუშაობ
B2B კონტენტ მარკეტინგი 2021 წელს